torsdag 18 augusti 2011

Ödla eller groda..

Det är vad Prinsessan och jag diskuterar just nu framför filmen trassel. Prinsessan hävdar bestämt att den gröna lilla varelsen är en ödla medans jag tycker den otroligt lik en grön groda Ler

Sessorna är här och sover över..Storprinsessan har blivit en riktig nattsuddare i sommar 20:37 Förvånad hon brukar tjata sig till att få sova vid 19..senast 19.30. Jag har redan nattat den lilla sessan men hon är inte lika lättsövd som storasyster..jag la mig bredvid och låg där en halvtimme men hon sov ff inte..då gick jag upp, förberedd på en liten serenad men inte ett ljud hon gav ifrån sig och nu sover hon som en stock  efter 11 plättar utan något påLer

Det är otroligt sövande att söva barn så det blir nog en tidig afton för en gammal farmor.

3 kommentarer:

  1. Hmm..lite obestämbart ..men jag ger mig!! :)

    SvaraRadera
  2. http://onyanserat.se/recensioner/trassel-recension/ Läs den käre mor :) kanske hittar du ett svar på denna jobbiga nöt att knäcka.

    SvaraRadera