fredag 13 augusti 2010

Törs inte säga..

nästan..men fasen vad varm det är..28,5 grader +!! Joo..jag klagar nog lite samtidigt som det är skönt med värme men nu när man jobbar räcker det med lagom..tycker jag!!

Hela första arbetsveckan efter semestern är till ända och den har gått i en rasande fart och nu är det helg igen!!

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för med i helgen..inte det att det inte finns att göra men jag har helt enkelt ingen plan..än.

Prinsessornas pappa var nyss här och införskaffade sig en biljett till Lars Winnerbäck som ska spela vid Strömsholms slott i morgon..lördag. Jag passade på att följa med ut till bilen för att hälsa på farmors Prinsessor..de sov båda!! StorPrinsessan vaknade till lite medans lillPrinsessan sov som en stock med labanmunderingen på och den rosa nappen i mun! ..kanske blir en liten påhälsning i residenset hos sessorna i morgon då!

Japp..nu ska jag nog försöka mig på att stoppa hungern och gå ut i förtältet så det fläktar lite med vinden för GUD SÅ VARMT DET ÄR!!

8 kommentarer:

  1. Jag tycker du kan komma upp på en fika imorgon!!!!! Längesedan vi sågs.... Kram

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ..vännen..det skulle jag tycka om!! Fasen att det är så långt ju..hoppas allt är bra med dig och de dina och jag följer händelserna på virrebloggen men INGET är som IRL ju!!! BAMSEKRAM

    ps..nya bilen kanske vill åka till Umeå!?!..frågan är bara när? ds

    SvaraRadera
  3. Du jobbar den 17 september antar jag???

    SvaraRadera
  4. Ojojoj..jaa..har förmiddags kurs i Windows..vad ..är du i Västerås då?!?

    SvaraRadera
  5. Har möjlighet att vara det :-) I så fall skulle jag komma på torsdagkväll och åka på lördag. Men antar att alla är upptagna då så vi får se hur det blir.

    SvaraRadera
  6. Men du..jag tar en semesterdag på fredagen den 18!!..så på torsdag kväll är jag ledig..fredag ledig..lördag ledig!!!!!
    Hör av dig när du bestämt det vore verkligen jätteskoj!

    SvaraRadera
  7. Skulle kunna tänka mig att försöka få ledigt fredagen också om det går på mitt nya jobb:-)

    Vore fantastiskt kul om vi kunde ses!!

    (Om ni nu inte tycker jag tränger mig på så här?)
    KRAM A

    SvaraRadera
  8. MEN OOOOOOOO vad trevligt det skulle vara om Du kunde komma också Annika!!

    Vi får vänta in en ny kommentar från Veronica:)

    Jag ska fort som tusan lämna in en semesteransökan eftersom jag befarar att det kan bli utbildning inbokad på mig annars!

    Spännande och roligt att se om vi får ihop detta!!

    Kram Ewa

    SvaraRadera