tisdag 29 mars 2011

He is beatiful..

Den lilla godingen..8 veckor idag!

10 kommentarer:

  1. Είναι τόσο χαριτωμένα τα λίγα ελληνικά! Μεγάλο Αγάπης

    SvaraRadera
  2. Jag lärde mig grekiska från "Språka" minns du det programmet... *skrattar*

    Arabiska, finska, jag gick från tvn, grekiska jag satt som ett ljus har mamma berättat för mig *skratt*

    <3

    SvaraRadera
  3. Kounelaki..neej, minns inte..var det ett tv program?

    Själv får jag ta hjälp av Google..massor med hjälp av Google till allt möjligt!

    Linda.. Jaa nu har nedräkningen börjat!! Ses på Lördag..tror jag?

    Kram på Er!

    SvaraRadera
  4. Vi ses absolut! Längtar som en idiot! :)

    Puss!

    SvaraRadera
  5. Minns du halv femprogrammen som gick...? Efter dem kl 17 gick "Språka" barnprogram på andra språk :)

    SvaraRadera
  6. Halvfemprogrammen med bla clownen Manne skulle jag skriva :)

    SvaraRadera
  7. Men usch..Bunny jag tror det är åldern som satt in nu .."gammeln" har inträtt :O Har inte en blekaste aning *bleknar*, *tänker febrilt* neej!

    Halv sju kommer jag ihåg med John Blund..då var syrrorna små. Nu hjälper nog inte ens Google..hmm Youtube kanske..:)

    Men du vad häftigt att just grekiskan var intressant! Du var helt enkelt inne i en sensitiv period mottaglig för grekiska :)

    Gömmer aldrig när äldsta grabben hade sensitiv period för engelska..jaa det förstod jag inte förens jag pluggade pedagogik 100 år senare men när sonen och jag satt i soffan och kollade engelsk film brast vi båda i gapskratt samtidigt. Jag frågade om han förstod vad som sagts och han översatte nästan ordagrant. Då var han 6 år Henke <3

    SvaraRadera