torsdag 3 november 2011

Ajajajajajaj…aj..

Torsdag, mulet men varmt 11°c på morgonkvisten.

Sovit som en kratta och jag kanske borde fattat att det skulle bli värre innan det blir bättre men jag trodde sviterna efter tisdagens vurpa var som värst i går men icke..jesus vad jag har ont överallt!

Var uppe vid 1-snåret och stoppade i mig en ny 400mg Ipren för jag vaknade av att kroppen värkte så makalöst när jag försökte vända mig i sängen.

Nu är jag i alla fall uppe och vis av erfarenhet vet jag att bara kroppen kommer i rörelse så blir den mjukare ..kan just nu inte lyfta armarna..jag måste ha tagit emot mig fast jag tyckte jag trillade handlöst men musklerna under och kring armhålorna är sträckta till tusen och det känns som jag varit på Friskis och Svettis 14 dagar i sträck utan uppehåll.

Den här agen ska jag också få lite gjort har jag tänkt..projekt tvättstuga håller fortfarande på..kastat massor och en hel hög med grejer ska till Brödet och fiskarna eller Läkarmissionen så de kan tjäna ngn spänn på grejerna vi inte behöver..alls!

Ta hand om dig på torsdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar