lördag 11 augusti 2012

Sovmorgon..

GÄSP!! oj då..21.36!

Lördag och myggen har mobiliserat för anfall..i augusti!?! De senaste dagarna har det kläckts en hel årsförbrukning av mygg och dom sticks..undrar om det är stickmygg?

Jaa..joo jag vet att mygg sticks men dom här sticker så det sticks..dvs annorlunda än dom som var här i början av juni.

Sovmorgon..sovit middag och jaa..en riktig sovardag har det varit..skööönt!

Myslördag med älsklingen = FINT! Vitlöksostspäckade rullader är väl det som jag åstadkommit på en hel dag men hur goda var dom *gör vågen* ..godaste rulladerna genom tiderna!

Nu försöker jag få tiden att gå fram tills min decklare börjar ngn gång efter 22. Jaa, jag vet att det är dömt att misslyckas för så fort jag lägger mig på soffan så..ja..du förstår själv:)

Släktbesök i morrn..den lilla greken ska hälsa på pappa SAM och mamma Lizzie och halvbrorsan Joey. Det ska bli så kul att se om de känner igen varandra!

Ja..just det ..nu regnar det igen :{

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar