lördag 8 september 2012

KLUMPHUVUD..

Japp..lördag och huvet känns som en stor klump!

KLUMPIG är jag också..hela jag är KLUMPIG..skulle tom kuNNa kalla mig ÄRTHJÄRNA även om hjärnan mer känns som en VATTENMELON på 12 kilo :@

Relativt ny mobill..eller android som jag ..faktiskt..är ganska duktig på att använda. Lattjar runt bland minna appar igår på väg hem från jobbet. Androiden har blivit ett mycket bra tidsfördriv på bussen nämligen! Alltså..latjar så till den milda grad att batteriet tar slut och sätter Androiden på laddning när jag kommer hem..såklart!

Detta trots att jag väntar på det VIKTIGASTE TELEFONSAMTALET det senaste halvåret!

Kunde väl laddat lite för att sedan ta med mig mediet när jag gick ut med hunden igår eftermiddag men det gjorde jag alltså inte:@

Då..när ANDROIDEN står på laddning TILLS IDAG PÅ MORGONEN...SJÄLVKLART..kommer samtalet som jag VÄNTAT PÅ *suckar djupt igen*

Jodå..ett litet otroligt spännande meddelande på svararen MEN JAG FÅR NU BÄRGA MIG TILL MÅNDAG för att kunna få uträttat saker och ting ;)

Skynda..skynda..skynda....

Tror jag går och lägger mig och ställer klockan på måndag! Nattinatti ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar