söndag 14 oktober 2012

Myssödag..

Söndag kväll och hej vad det går!!

Ny vecka stundar OCH den här veckan kommer att börja på mitt nya jobb som IT-tekniker hos Västmanlands läns landsting..najs!

Riktigt najs var den här helgen..Åland igår och idag har alla..(nästan) fina barn med respektive och barnbarn och mamma och pappa varit här hemma.

Prinsen fyllde ju 3 år i fredags så himla toksöt han är.. så vi fick vi fira honom och sen är det ngn annan som fyller i morrn så det blev firat också..tycker jag har firat något hela veckan men nu dröjer det ända tills på torsdag innan det blir ngt mer firande. På torsdag fyller Prinsesspappan  och den 27 Prinspappan så mycket fira blir det! Prinsessorna x 3 var också här ..jaa..riktigt najs har vi haft det..intensivt men najs!

Jag firar också att vi har den finaste familjen..allra finaste!

Jag firar just nu att jag måste hänga kläder som tvättats under kalaset..att jag måste gå ut med hunden och att det är ett gäng matdosor som måste packas..HIP HIP HURRA!!!


2 kommentarer: