onsdag 17 oktober 2012

Nu är det jul igen..

Onsdag kväll och jo då, precis som till jul är ljusen tända och risgrynsgröten småputtrar på spisen :)

Neej, jag har inte blivit mer tokig än vad jag redan är men idag på eftermiddagen fick jag sånt oerhört sug efter just risgrynsgröt.

Mitt nya jobb är fantastiskt! Jobbar i team med två pärlor och jag känner både välkommen och omhändertagen av proffs.

All säkerhet och behörigheter börja ramla på plats och det går bra för mig :)

Kul att jobba med människor som är likasinnade *läs lika nördiga*. Felsökning och pedagogiska förklaringar är metoden för att göra ett bra jobb.

Ska gå in på det närmare så småningom.

I går somnade jag på soffan. Eventuellt hade klockan passerat 20 men det är inte riktigt säkert. Långt borta hörde jag att det ringde på dörren och vi informerades om att vattnet hade sprungit läck i området så det skulle stängas av.

Raggardusch i morse men när jag kom hem för en stund sedan var läckaget lagat..vi är bortskämda i det här landet med rinnande vatten..både varmt och kallt!

Nu risgrynsgröt med kanel och socker och skinkmacka. sedan dusch utan raggare ;)

GOD JUL på DIG <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar