söndag 27 januari 2013

premiär. .

Första inlägget från mobilen!

Söndag och jag ligger i soffan och kollar på tv.  Varför?  Jo för att jag har så jäkla ont i ryggen och mår s jävla illa för jag har pillat i mig diclofenak i  kombo med Alvedon. .hatar medicin men vad gör man.  Badat tokhett och visst. .blev bättre för stunden men det är ngt som hoppat snett och läkemedel borde lindra så kroppen inte spänner sig.

Sjukstuga. .eller jag vet inte vad jag ska kalla det men efter telefonsamtal meddelar av den stora famiiljen verkar det inte bättre än att ett stim av åkommor drabbat både här och där.
Jaha. .det gick väldigt bra att blogga från mobilen. .fick färdiga ord att klicka på från den lilla ordlistan.

Ta hand om dig♥

4 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt att det funkar i bloggappen :) ★☆ ♡

    SvaraRadera
  2. Nu då..nu
    Svarar jag med rätt konto♥tusan...vet inte om jag tycker just den här appen var någon höjdare:/

    SvaraRadera
  3. *skrattar* Å bilen går bra :P

    Hmm... Är det den enda som finns till Blogspot...? :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det fanns en till men den såg inte ut att vara något. Ska kolla lite bättre

      Radera