lördag 20 oktober 2012

Endast tomten är vaken..

Gäsp...

05.29. Lördag och jag har tydligen sovit färdigt! Känner mig som en ensam tomte som smyger omkring här för att inte väcka älskling och hund.

Det känns inte alls som jag är utsövd men kroppsklockan ringde och sa att det var dags att gå upp TROTS att det är lördag.

Nåja..det går ingen nöd på mig, jag har tänt ljus, bryggt en stor balja kaffe och frukosterat med färskt bröd och god juice och kommer hinna med en andra sittning när älsklingen har vaknat.

Utanför fönstret är det nattsvart men temperaturen är behaglig..det är ju trots allt slutet på oktober. Jag hann inte mer än sätta punkt för de förra meningen så hör jag regnet slå mot fönsterblecket. Jaja, behöver som sagt inte gå ut mer än att rasta den lilla morgontrötta jycken som sover än.

Önskar dig en fin lördag i hösten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar