lördag 22 december 2012

*Knack knack knack*

..någon hemma?

Dan före dan före dopparedan och JAG ÄR LEDIG!!!!
Snön ligger vit utanför, julefriden är i annalkande och vi vaknade i morse..kan ju inte bli mycket bättre än så.

Om jag hade fått bestämma själv så hade en viktig sak fallit på plats före ledigheten men men..vissa saker får man vänta på..det är bara så *sa hon som inte ha ngt tålamod att vänta*

Undra förresten hur mycket tid jag har ägnat åt att vänta? ..jag menar hur många timmar..veckor..år har jag väntat på något? Tycker att all vänteträning borde gett resultat vid det här laget men inte då..fortfarande lika frustrerande att vänta oavsett vad det gäller.

Ett års kalas i dag..en lite "Krabba" som fyllde i veckan men som ska firas idag. Annars blir det nog inte så många knop utan nu ska jag känna in hur det känns att vara ledig i FLERA DAGAR.

Ledigheten inleddes med att vakna 04.14! Tvingade mig själv att ligga kvar i sängen och somnade om *kors i taket* ..sov till 06.07 men eftersom jag somnade , typ, en kvart inpå "På Spåret" igår så har jag sovit 10 timmar och det får jag vara nöjd med.

Det snöar här idag..vet inte riktigt vad jag vill göra. Kan ju inte bara gå omkring eller sitta och känna efter hur det känns att vara ledig utan någonting måste jag nog göra..något roligt..eller nyttigt..eller..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar