torsdag 21 juni 2012

Du lindar av olvon..

..en midsommarkrans, eller ollon, som någon sjöng!
Nix..det är inget jag orkar ägna kvällen åt..inte efter det hästpasset som dagen bjudit på.

Just nu ägnar jag mig åt att sitta still på en trädgårdstol men det är svårt så därför fick jag gå in och hämta datorn så det händer något.

Midsommarafton i morrn och tänk vad skönt det är att vara ledig när man jobbar..helt annat än att vara ledig jämt.
Jag älskar mitt jobb!! Jag är faktiskt som klippt och skuren för det! Står i tacksamhetsskuld till fina Viktoria som berättade att jobbet fanns..TACK IGEN!

Efter jobbet slank jag in på Body Shop..REA!!! Vet aldrig att jag varit på REA på den affären men jag handlar inte "lukta gott" och andra kroppsprodukter någon annanstans, så då blir jag lycklig när det är REA! Hittade två, för mig, nya dofter som jag gillar som tusan just nu!

Kul och lyxigt att jobba i centrum..då kan man slinka in i någon affär på vägen hem!

Nu ska här idkas återhämtning. Älsklingen och jag har nyss mumsat i oss smörgåstårta a la MAXI och nu ska jag koka kaffe och äta Icas apelsin, choklad och vaniljglass..den är JÄTTEGOD!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar