lördag 9 juni 2012

Sommarpartyn..

Just satt mig i den röda för att pusta ut! ca 20 meter list har jag målat..2 ggr.

Älsklingen har satt upp hyllan i det som kommer att bli kombi av gäst- och arbetsrum. Hyllorna ligger på plats för att få en bild över hur bra det blir ..men de ska tas ner och…MÅLAS..15 meter hyllplan :/

Jaja .men om jag ska vara ärlig börjar jag bli något mätt på att måla men den som ger sig in i leken får leken tåla.

Morden i Midsommer får bli kvällens insomnare för mig och den lilla hunden ..jag har redan listat ut vem mördaren är men det är förmodligen fel eftersom programmet ska hålla på en hel timme till Ler

Vi får väl se hur lättsovet det är här för åtminstone tre av grannarna har sommarfest och ung snart är det väl dags att dra igång dansmusiken!

Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar