fredag 15 juni 2012

En dag sommar..

Fredag och jag har varit..nästan..ledig!

Fått massor gjort och bla klippt gräsmattan..2 ggr! Den var så jäkla hög att jag fick klipparm efter att segat handjagaren genom den alldeles för våta gräsplätten.Fick dock av det värsta och senare på eftermiddagen när solen torkat upp det våta gräset gick jag loss igen. Har inte hunnit med att klippa eftersom det varit en hel del annat i vägen men eftersom det var fint väder idag och ska regna hela helgen var det bara att passa på.

baksidan

Jag ska snart sluta tjata om mina vallmo men de har ju snart blommat över och de är HELT fantastiska. Fick veta att grannen längre bort i radhuslängar har jättevallmo i orange..hoppas jag hinner titta innan de blommar över!

kl 14.00

vallo9

IMG_0251

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar