onsdag 6 juni 2012

Grattis Sverige..

Sovmorgon så här på Nationaldagen..skönt! Vem sov längst???

Den lilla hunden Stawros!!

Han var nog i ett bakrus efter gårdagens festligheter. Jo då..den lilla greken var med husse på personalfest i går kväll. En riktig höjdare tyckte den lilla hunden som festade loss på OXFILÉ!

Det var ju en mycket annorlunda dag i går för flera familjemedlemmar..matte var på jobbet hela dagen och Stawros var hos sin dagmamma Ler 

Den snälla dagmamman ringde igår kväll och berättade om den första dagen hos henne..det hade gått jättebra!! *skrattar* Han hade sovit middag, den lille. Bredvid dagmamman i hennes säng hade han sovit och det kan jag tänka mig var jättemysigt eftersom lillgreken har egen säng på golvet här hemma!

Skönt med en ledig dag mitt i veckan när man som jag har hjärnan full av nya intryck, nya rutiner och inte minst massor av NYA ANSIKTEN som behöver få ett namn.

I min värld brukar det vara så att man har ett ansikte ELLER ett namn..sällan både och vilket är ett tillkortakommande som jag jobbar på..ständigt!

Jaja..det blir nog bra. Så där första riktiga dan på jobbet fick jag direkt kasta mig in och undervisa i datorkunskap i går eftermiddag..SÅ JÄKLA ROLIGT!!!!! Lite ringrostig måste jag nog konstatera men det gick riktigt bra med tanke på förutsättningarna!

NU..måla och kanske..kanske jag hinner börja tapetsera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar