fredag 29 juni 2012

Målgång och pris...

Fantastiska fredag!

Efter slutspurten i går gick jag i mål med veckan idag! Älsklingen och jag har därefter varit på IKEA och inhandlat bäddsoff,a nya glas och rullgardin..den sista måste dock bytas ..för kort! (ja jag vet lillasyster..man ska mäta innan man åker och handlarLer

Efter shoppingen fick jag en stor njutning! Älsklingen som vann fotbollstipset på jobbet hade beställt bord på golfklubben Frössåkers restaurang där det serverades skaldjursbuffé. MEN JESUS vilken buffé!!

Hummer, rökta räkor, havskräftor, vanliga räkor, och min stora favorit MUSSLOR..både blå och gröna och helt fantastiskt goda. Massa röror och skaldjurspaj och en fantastisk räksoppa! Den godaste buffén jag ätit någon gång faktiskt

Tack min älskling för finaste middagen och trots att jag gnällt så hemskt om fotbolls em..en turnering där jag helt plötsligt fick del av vinsten!

Brevet till Nicole har kommit fram och så här kommer innehållet se ut lite längre fram i sommar..

IMG_0497_1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar