söndag 1 juli 2012

Så nära..

Söndag kväll och helgen sprang förbi!

Nej då, ska inte klaga ett endaste dugg men eftersom vi hållit på med något hela tiden känns det som tiden rusar och vi har hunnit med massor!

Nu kan man se hur det kommer bli i vårt gäst/arbetsrum. Jag är så nöjd över att äntligen ha ett skrivbord..en arbetsyta..och där ska det inte härbärgeras en massa junk utan det ka vara precis lika rent som datorns skrivbord!

Du visste väl det..förvara inte en massa saker på datorns skrivbord..det kan nämligen sega datorns uppstart så man kan bli tokig…

Innan jag går och lägger mig så skickar jag upp dessa nytagna bilder..

Gästrum2

gästrum3

Gästrum4

Lite småfix kvar men riktigt skönt att ha ett rum att arbeta i!

Nu börjar det roliga..ska installera en server och fixa en del med nätverket och hitta en del annorlunda nätverkslösningar..men inte idag för nu måste jag sova.

Nattinatti!

2 kommentarer:

  1. Va fint det har blivit!!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! ..jaa det tycker jag med! Ljust och fräscht och det är kul när det blir som man tänkt sig :)

      KRAM

      Radera