lördag 21 juli 2012

Veckan som försvann..

Hur kan en vecka..en semestervecka..bara försvinna!?!

Lördag och solen strålar! Det blir till att ta vara på dagen idag. Det har varit några dagar med vackert väder men det verkar som det måste komma lite regn varje dag så vi får se om dagen idag klarar sig från regnskvätt!

Att veckan som gick försvann beror på att det varit ett späckat innehåll och jag ska försöka ändra på det till nästa vecka, som också är den SISTA semesterveckan. Vet inte hur det ska gå eftersom jag har massor jag vill göra men vi får väl se.

Allsången IRL på tisdag..om väderguden tillåter vill säga.

Vad jag ska göra idag kommer jag berätta om i morgon. Har du tur kanske du får se någon bild också ;)

Så..skaffa dig en bra lördag!!..det tänker jag göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar