måndag 16 juli 2012

Dagen idag..

..börjar med sol..ingen värme men sol!

I förrgår hängde jag tvätt inne..den är fortfarande inte torr. Enligt en av mina appar ;) är luftfuktigheten över 80% här i Västerås och har så varit den senaste veckan så det är ju inte konstigt att inte tvätten torkar.

Tror jag har hängt ut tvätt 2 ggr den här säsongen. Varför?..joo därför att det regnar hela tiden och tvätta behöver man och då få tvätten hängas inne. Ska göra ett försök nu att hänga ut lakan..de kanske hinner blåsa ur innan nästa skyfall kommer.

Första dagen på semestern..fattar du viken känsla!?!

*Ler* vet inte riktigt vad jag ska hitta på..tänk vad snabbt man ställer in sig på rutiner. Vakna.. frukostera.. åka till jobbet och jobba..åka hem och så helt plötsligt har man semester. Om jag känner mig själv rätt kommer även denna dag att fyllas med innehåll..jag vet bara inte vad..än!

Den lilla greken tycker att jag ska helhjärtat ägna mig åt honom..sa han!

Har vardagsrummet kvar att städa så det kanske blir gjort om regnet..eller NÄR regnet rullar in.

Den trådlösa nätverksskrivaren ska installeras och delas ut men det får nog vänta lite till. Vaknade natten till igår av att jag kom på att jag hade slängt alla sladdar som hörde till den nya enheten..riktigt surt att vakna av såna funderingar. Det första jag gjorde i går morse var att kolla..hade sladdarna följt med kartongen till återbruket???

Det såg så ut..hade inte "stoppat" undan sladdarna på ngt bra ställe. När jag efter två koppar kaffe tog mig an sladdletningen hittade jag en lucka på skrivaren och där låg en lite kartong fylld med färgpatroner och div sladdar..sköööönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar