fredag 13 juli 2012

Larvigt lycklig..

Tänk så bra det kan bli!

Sitter här framför min nyinstallerade bildskärm/tv och upptäcker världen med nya ögon. Larvigt glad över att ha semester och över skärpan..knivskarp bild!

Gav ju bort min bästaste bildskärm ever till pappa och sedan dess har jag varit utan. Har inte behövt den stationära datorn men nu har den fått en liten makover och en STOR ny utenhet!

Säger bara LG..finns ingen som slår deras produkter vad gäller bildskärnar.

Semester..rustrummet börjar bli alldeles klart..jaa..det kommer bli en fantastisk nördsemester för nörda kommer det bli :)

Den nya bebisen ska lära kännas och sen kommer jag nog bo framför den nya skärmen..har massor med bilder jag vill redigera och det är ett bra tag sedan jag använde PS som bara finns installerat stationärt.

Inte det att jag har lidit av att inte använda Photoshop för det finns så många andra program, men det är lite kul att grejsa lite i den något mer avancerade appen!

Nu ska jag äta något..blir så hungrig av att ha det så här roligt!

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Detsamma vännen..Trevlig helg och KRAM♥

      Radera
  2. Hoppas du får en superduper semester!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Virre <3 ..den är välbehövlig efter att ha jobbat en dryg månad:D..intensiteten i att lära känna alla, för mig, nya ansikten och para ihop dessa med fantastiskt svåra namn kräver.

      Vi ses på Skypen ska jag berätta hur jag haft det den senaste månaen ;)
      KRAM

      Radera
  3. Ses på skypen???!!!! Hur ska jag kunna se dig där när du aldrig är inloggad :-(
    Den som väntar på något gott....jaja....tålamod!

    SvaraRadera
  4. Haha..jämt inloggad men aldrig där..eller har ju Skype installerad på 2 datorer och så sitter jag vid den 3dje..ska leta reda på en Skypedator..kanske redan i morrn ;)

    mm..nu vet du hur jag har det ;)

    SvaraRadera