torsdag 12 juli 2012

Blixtar och dunder..

magiska under spred sig över Västeråshimlen för en stund sedan. Efter det blev det SVINKALLT..frös fast jag hade jacka på mig vid sista kissrundan.

Juli..i mitten..är det ett skämt eller!?!

Jag vet inte hur du vill men jag måste få värme..varma sköna sommarkvällar så lederna hinner smörja sig inför höst och vinter.

Joodå..det är snart jul igen..har vi otur kan det vara snö om 3 månader..brrrrrrrrr!

Gjort jordgubbsmos på en massa svenska jordgubbar och fryst in i kväll…eller skivat dom..jordgubbarna..i matberedaren..sockrat lite och in i frysen. Faktiskt bättre än den bästa jordgubbssylten..rekommenderas varmt!Att ha som tårtfyllning eller med grädde till pannkakorna!

Jag vet..jag ber om ursäkt om jag frestas, Nicole och syster Lola, det är orättvist att vissa kan äta de röda bären och att andra blir sjuka av domLedsen

Nu ska jag gå och lägga mig i det svala sovrummet! Myggfönster is da shit!!.*fnissar* trots att det inte finns en halv mygg utanför som kan slinka in och att det trots den sista mätningen av höjden på fönstret inte var nog för att det skulle bli rätt..bredden..på bredden blev den nya för smal Skrattar*säg inget till någon*.

Fiffiga fia fick ta fram nål och tråd och skarva..HAHA..men nu är allt fridfullt och inte en mygg så långt ögat kan nå..varken inne eller ute Skrattar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar