lördag 15 september 2012

Skönhetssömn..

haha..ja inte märks det någon skillnad när jag tittar mig i spegeln men sovit har jag..som en stock.

Kallt idag trots att det utlovats lite mer värme än de senaste dagarna men vi får väl se om det blir som det spåtts.

Kalajs på em och innan dess ska vi försöka hinna med en kinabuffé..är hungrig redan trots att jag nyss ätit frukost:)

Verkar som jag löst problemet med musen..eller pekaren som fryser för att använda korrekt beskrivning. jag har visserligen trott det tidigare och försökt med både nyinstallation av drivrutiner och byte av pekdon och en massa andra felsökningsåtgärder men ibland går man bet.

Försökte med en fuling nyss efter inrådan av älste sonen att ladda ner borttappade filer från en suspekt sajt men det blev precis som jag trodde..virusskyddet varnade om trojaner och skit så det projektet avslutades omedelbart.

Visst är det fantastiskt med helg!?!..det gäller bara att hålla tankarna i styr och vara här och nu..inte sen och då för då missar man liksom det som är nu.

Skaffa dig en bra helg. Det ska vi göra. Ett helt gäng prinsessor kommer hit under dagen och morgondagen så söndagen kommer gå helt i prinsessornas tecken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar