måndag 10 september 2012

Turen återvänder..

Hade ju lite otur där i fredags med både med plastbitar som inte kom fram med posten och halvårets viktigaste telefonsamtal.

Oturen har vänt till STORTUR!
Plastbiten som Aron på Electrolux lovade skicka..hade redan kommit :))..inte i brevlådan utan till postens utlämningsställe här i närheten så vi kunde hämta den i Lördags. Kylskåpet monterat och klart och TUSAN vad bra det blev!
Telefonsamtalet som hade kommit på telefonsvararen..det har jag nu på morgonen återkopplat och..jaa tur där med! TUR har jag också i kärlek..längtar redan efter älsklingen som åkt till jobbet. Får vänta ända tills i kväll för att träffa honom men det ska nog gå bra...att vänta menar jag.

Vad halvårets viktigaste telefonsamtal kommer resultera i återkommer jag om..å det snaraste;))

Under tiden kan Du roa dig med att besöka den lilla grekens kompisar, Wilbur, Walter och lilla Åke på deras blogg

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag vann på Triss också..på båda lotterna!! Jag om aldrig vinner ngt :D

      Radera