lördag 4 augusti 2012

Long time no see..

En hel vecka sedan!

Jaa..det är så det är..har inte hunnit för livet lever på i en hiskelig fart!

Allt möjligt händer..både stora och små ting. I onsdags var jag så SLUT att jag somnade på soffan när jag kom hem från jobbet och sov fram till 19.30..var vaken en timme och gick och la mig i sängen sen.

Provrättning och betygsättning..lektionsplanering och sen se till att det funkar = energikrävande.

Jaja..nui är det helg och dagen idag har varit väldigt skön. Vackert väder och jag har städat lite. Lättstädat är det nu när allt JUNK förflyttats till återvinningen. *skrattar* Vi har varit där idag också..på återvinningsstationen!

Idag var det ett helt lass med rester från de barrväxter som glesades bort i går kväll. Nu har jag mycket bättre utsikt från mitt nya arbetsrum..ljusare blev det också!

Det blev som jag trodde..inte mycket att skriva om..alls.

Älsklingen monterade en ny laddningsstation för telefoner i veckan. Till skillnad från mig läser han ALLTID manualer och beskrivningar. Den här manualen var faktiskt rolig.. Älsklingen läste högt ur texten:

"VARNING! Laddningsstationen får endast användas av den som läst och förstått beskrivningen!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar