lördag 19 juni 2010

Gud vad dom äter sakta på bröllopet!! Tror bruden behöver lite action nu, hon börjar se lite sliten ut nu. Jag behöver också lite action..lite dans kanske.

Nåja..jag ger mig till tåls pappa kungen håller nu ett fantastiskt tal till sin maka, till brudparet och till Victoria.

Jaa..een lång bröllopsdag är snart till ända. Ett historiskt ögonblick och faktum är att det är andra svenska kungliga bröllopet under min livstid..häftigt!

I bakgrunden..ute någonstans i närheten hörs en orkester som spelar samma låtar som älsklingens fd orkester..hmm konstigt att de har exakt samma reportuir! Just nu river de av "Maggan"..du vet.."jag vill vara din Margareta..bara vara din ska du veta!"

Undrar jag..älsklingen är och lyssnar på en spelning.."Road 66" hmm som sagt jag undrar jag!

Tapto på dig!/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar