tisdag 22 juni 2010

Planering..

Det är grejer det!!..att planera. Det är inte svårt heller att göra en plan, det svåra är att hålla sig till planen..utan avstickare.

Jojomensan..jag har en plan som jag har bestämt  hålla mig till och tänk vad jag har fått mycket gjort. Den fastlagda planen gäller till midsommar och då ska jag inte ha några som helst eftersläpande husgöromål att hålla på med..bara flumma på hela midsommarhelgen planlöst..skönt som tusan ska det bli.

Har en plan för semestern också eller flera planer..v 27 ska älsklingen och jag sjunga sommarsånger på sommarkurs på Tärna folkhögskola..v 28 ska jag följa planen igen..detaljerat för då ska det minsann göras en massa tråkgöra som att städa lådor och tvättstugan..grundligt. Se är det garderober och den listan kommer att fyllas på för att sedan schemaläggas. Jooo..det måste helt enkelt schemaläggas för att bli av.

V 29 har jag fått den stora äran att resa på semester med Prinsessan!! Vi ska resa till västkusten Prinsessan och jag..riktigt fint ska det bli. Prinsessans syskon är ju i faggorna och sannolikheten att det kommer en bebis (en Prins tror farmodern) andra tror något annat..och  sannolikheten är som sagt ganska stor att det inträffar ca v 29 så vi far på lite semester Prinsessan och jag.

I residenset i Stenungsund..hos syster med familj ska det flyttas. Det ska helt enkelt bytas hus och med stor sannolikhet inträffar flytten ca v 29..så vi får helt enkelt se, Prinsessan och jag, i vilket hus vi kan bo. Vi ska i alla fall fiska krabbor där på västkusten..det har majestätet redan berättat på dagis och det ska bli intressant tycker farmodern eftersom Prinsessan är tokrädd för spndlar men krabbor kanske går bra..vad vet jag!
Nu ska jag se färdigt den förbaskat tråkiga fotbollen sen ska jag dra täcket över huvudet!

Natti natti!/e

2 kommentarer:

  1. Men syster, det är ju inte alla systrar och prinsessor som får två hus att välja på under semestern :=)
    Ser fram emot ert besök och krabbjakten!!!
    Kram från sjusovarHannah och hennes mamma

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt syster!! hmm vi kanske ska bo i var sitt hus prinsessan och jag!?! Nej då..det kommer bli så bra så och jag ser också fram mot krabbjakten..den kommer bli riktigt spännande!
    Moster väcker Hannah när jag kommer..om hon sover då..v 29. Kanske kan bli en liten halstvätt :O
    kramar från syster Moster!

    SvaraRadera