torsdag 10 juni 2010

Snart så..

är helgen här igen..vilken tur att det är helg emellanåt! Känner ett stort behov av ledighet och det är förmodligen för att man vet att det är nedräkning inför semestern.

Semester..smaka på den!! Kan inte förstå att jag nästan jobbat ett helt år med Cosmic-utbildningar ..det har gått förskräckligt fort. Ett halvt år kvar efter semestern och det ska bli roligt.

Behöver väl smida planer så småningom över vad jag ska jobba med sen men det kan jag avvakta med ett tag till. Är jättesugen att gå den fördjupningskurs som jag skulle gått förra hösten nu i höst och det behöver jag bestämma före den 25 juni..mina arbetskamrater avråder å det bestämdaste men jag är verkligen jättesugen på att plugga..det finns ju så mycket roligt att lära och pedagogiken lockar extra mycket.

OM jag skulle vinna lite mycket pengar skulle jag nog satsa på pedagogik och datateknik under några år..det tror jag skulle passa som hand i handsken..tänk att plugga heltid..hur roligt som helst.

Solen tittar fram nu men det är kyligt.sommarvärmen lyser med frånvaro och det har utlovats regn.

Torsdagshälsningar
/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar