söndag 27 juni 2010

Oj så fort det gick..

Söndag blev det i ett nafs och skönt har vi haft och sommaren är här!!
Prinsessan har tagit det första sommardoppet i farmors bassäng och vi har avnjutit en fantastiskt god göslunch tack vare Prinsessans mamma som häromsistens drog upp en drygt 3 kilos gös..bra jobbat Anna!

Vår kära granne har kommit hem från en liten semestertripp och med sig hem hade hon en vit löjtnantshjärta till mig..ooo så glad jag blev eftersom jag sökt med ljus och lykta efte växten som inte gått att inhandla i närområdet..Tack grannen!! Jag har ett rosa löjtnantshjärta förut men tycker att de vita är så vackra så nu kan jag se fram mot våren 2011.

Man får ju också så här på helgerna sticka emellan med små IT uppdrag och jag hoppas med min reasearch igår att jag har löst ett riktigt jobbigt Malware-problem för en nära användare och idag har jag tänkt baklänges och löst en Rexfilsimport i Logic..på Macen du vet..det käns bra att kunna lösa problem!

Ska nu bara dammsuga av helgresterna sen invänta morgondagen. Nedräkningen börjar i morgon..sista arbetsveckan före semestern!



5 days left!!!/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar