tisdag 15 juni 2010

Inte ett moln..

så långt ögat kan se..MEN.. svinkallt!
Den riktigt sköna sommaren lyser med sin frånvaro och jag hade både jacka och VANTAR nyss när jag cyklade till jobbet. Väl framkommen kände jag att näsan droppade av kylan..suck!

Dagen idag innehåller fortsatt manusförfattande för de e-learningfilmer jag ska producera. Jag är nästan klar men det tar tid att "ordbajsa" man får vända på alla ord och ta bort massor..filmerna får ju bara vara max 3 min och jag är ju ganska duktig på att använda många ord.

Dessutom är jag en hopplös användare av "kanslisvenska" i skrift och när man ska prata så folk förstår kan man INTE använda "kanslisvenska"..effekten blir att man pratar baklänges. Min närmaste omgivning förstår mig riktigt bra och har accepterat mitt sätt att t.o.m tänka baklänges vilket inte på något sättt är fel utan kan ses som ett komplement till vanligt framlängestänk;) Tänka baklänges är en förfinad metod och väldigt användbar vad gäller felsökning har det visat sig...fråga älsklingen får du höra!

God tisdag!/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar