lördag 19 juni 2010

På plats..

Självklart!! Är man royalist så är man och en dag som denna går jag gärna på Prinsessbröllop!

De kungliga gästerna är nu i stånd med att anlända Storkyrkan till Adolf fredriks flickkörs framförande av Gånglåt från Äppelbo..jag blir sååå rörd och känner jag mig själv rätt kommer en och annan tår att trilla för så brukar det bli när det är vackert och sjungs och spelas vacker musik..fint kommer det att bli.

Älsklingen och jag har varit på handlingsturne på förmiddagen och jag har inhandlat nya krukor åt familjen änglatrumpet som fått det trångbott och jag trodde nog att jag skulle hinna ordna till dessa nya bostäder innan brölloppssändningen började men de får vänta lite till.

 Jaa..tänk när jag kanske får gå på riktigt Prinsessbröllop!!..det kommer bli det!

Lyckönskningar till brudparet!/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar