torsdag 24 juni 2010

Midsommarenergi..

Sista arbetsdagen före midsommar och jordgubbar serveras i lunchresturangen..det kan man se fram emot!

Anlänt till jobbet och ska slutföra ett delmoment i det pågående E-learning projektet. Delarna, Allmän basinformation och  påböja fördelningen av moment i läkemedelsmodulen.

Ur högtalarna strömmar Joe Bonamassa med Ballad of John Henry 

..bra musik att jobba till!

Energi ja, det får jag av solen det är är fantastiskt!!..från att ha varit soffpotatis och inte orkat göra någonting under den låååånga mörka perioden, höst, vinter och vår får jag massor gjort och det är skööönt. I går kväll tvättade jag 2 masiner, klädde om ett sofflock, sydde 4 kuddar och ett par brallor till älsklingen..tittade på fotboll gjorde jag också..jösses! Det är bara att hoppas att energin fylls på och räcker över midsommar eftersom jag bara ska ligga på latsidan i solen..solsidan kanske det skulle stå;)

Japp..Carpe diem på dig!/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar