onsdag 30 juni 2010

3 dagar..

God onsdag!
Hann halvägs till jobbet när himlen öppnade sig. Vimsade runt och letade regncape innan jag cyklade iväg och gjorde upptäckten att "... den hänger kvar på jobbet!"

Huvudvärken lurar och jag har ökat vattenintaget för att, om möjligt, undvika huvudvärkstabletten..känns som det är åska på G.

Den nya leksaken och jag är inte riktiga kompisar än..vi håller på att bekanta oss med varandra och det kan jag också få huvudvärk av. Delvis är det självförvållat eftersom jag inte får ändan ur och slå upp den medföljande manualen men det brukar ju dröja i min värld.

Tandläkaren har fått besök också..före lunchen var jag där och då var det jätteskönt ute +25 och ingen sol med lite vind som fläktade..sommar!

Nu blir det mer E-learning. Har fastnat på diagnos- och åtgärdskod filmen..får inte till det riktigt så lite mer pillande får det bli men jag kommer att hinna före semestern och det känns bra..klarkänslan du vet!

Påt bara!..snart 2 dagar kvar till semestern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar