måndag 7 juni 2010

Ny blogg..igen

Japp så blev det! Vill man blogga så vill man göra det när man känner för det och har möjlighet ..inte när bloggens server behagar fungera.

Bloggproffs server ligger mest nere..de senaste veckorna har det gått att blogga ett fåtal ggr och det accepteras inte av en bloggare som mig.

Är inne på tredje bloggstället nu och ser det också som att jag lär mig redigera, navigera nya webbmiljöer..utforskar helt enkelt eftersom man behöver ha lite koll som IT-pedagog.

Här verkar man också få användning för "kodknackning"..om man vill kan man redigera bloggen med att ändra i koden..intressant!

Japp..det var första inlägget här. Ska fortsätta kolla vad man kan göra här på den nya bloggen. Tala om om Du följer med!!..du kan lägga till dig som följare också. Hmm.. undrar var jag hittar spårningskoden någonstans..ska leta!

Ha det!/e

4 kommentarer:

  1. Klart jag följer med!

    SvaraRadera
  2. Jag följer med - självklart ;-)

    SvaraRadera
  3. Jättetrevligt!!..själv fick jag ordna lite innan jag kunde kommentera min egen blogg :)
    Kram på Er/e

    SvaraRadera