onsdag 16 juni 2010

Yror..

Onsdag och vad jag förstår är det många drabbats av diagnoserna fotbollsyrsel och bröllopsyrsel..hmm rent av epedemi eller tom pandemi. Huruvida dessa diagnoser är farliga för människan eller inte är det nog ingen som vet men det kommer att visa sig.

För egen del är jag glad att fotbolls-VM pågår under dygnets vakenperiod och inte som det var VM-94 då matcher spelades mitt i natten. Joo..jag tittade faktiskt då också trots att jag inte är fotbollsfreak men då..-94 var det ju sommar..riktig toksommar med HEMSK värmebölja som gjorde att det inte gick att sova på nätterna så jag såg nog alla matcher då också.

Jag minns att vi öppnade korsdrag för att släppa in nattluften men det var lika nästan lika varmt på natten som på dagen och fast vi hade korsdrag så rörde inte gardinerna på sig i de öppna fönstren för det var HELT vindstilla..jösses!

Nu så..fikarasten är slut och jag ska inleda inspelningarna i Captivate 4..skärmfångarprogrammet, så det gäller att ha tungan rätt i mun och klicka på rätt ställen.

Om du vet något fiffigt videoredigeringsprogram som har alternativa webbpubliceringsverktyg kan du väl höra av dig..alltså inte skärmfångarprogram och det får gärna vara gratis..GRATIS ÄR GOTT

Onsdagshälsningar!/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar