torsdag 1 juli 2010

2 dagar..

x
Hade en helt annan rubrik i skallen.."Stanna upp.." Jag tror inte jag är ensam om att glömma stanna upp i tillvaron och reflektera över vad som är viktigt.

Här skulle det kunna komma en punktad lista med saker som är viktiga för mig men jag besparar dig den.

Ibland hinner livet ifatt en ordentligt..livet..pulsen..hjärtat som slår..tillvaron man delar med andra..och det är så lätt att ta allt för givet!

Sen..händer det saker som gör att man påminns om att inget är oändligt och att man inte ska göra allting sen för sen kanske inte finns.

Återkommer till devisen "En sak i taget det viktigaste först"..den är sann tycker jag och jag tänker att man då behöver ta reda på vad som är viktigast.

Nu skulle jag också kunna göra en lång punktad lista men..neej. Tar med de tre viktigaste utan inbördes ordning:

  • Kärleken
  • Hälsan
  • Tacksamhet


Jaa..stanna upp! Livet är inte för evigt!

Till semestern är det nu knappt 2 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar