fredag 16 juli 2010

Sååå förbannad..

ja men tänk..hur arg kan man bli?? mm ..jag vet i alla fall att jag kan bli arg och det tar sig oftast uttryck i tydlighet och fast minspel..säkert svarta ögon också men nu..här idag på eftermiddagen blev jag så förbannad (rent ut sagt) att jag TOKSKÄLLDE!! Svor och gormade och avbröt och sa sanna saker..inte överdrivet alls eller kanske lite men FASEN SÅ SKÖNT det var!! Att jag inte har kommit på det förut att man kan vara så tokförbannad och ge utlopp för det en kort stund..sen var det över.

Jaa..det är nog slut med hänsynstaganden till höger och vänster..TOKSKÄLLA blir nog en ny devis att hålla sig till..gå på magkänsla och tokskälla när jag är arg!! Det är nog slut nu med att vara balanserad så in i helsike och det må väl va hänt om folk kommer ihåg mig som hon som skäller så in i helsike:)) eller hon som är så argsint:))

Busken är uppgrävd och en trädgårdshibiskus har fått platsen efter busken. Jag gav min snälla granne en trädgårdshibiskus också..det gillade hon!!..det är skoj att göra människor glada och hon gillar blommor precis som jag.

Kvällen är snart här nu och i avvaktan på kvällsluften gick jag in och ska ta hand om den flygande diskbänken så länge..jo den ser ut att flyga med allt porslin (och annat) som står där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar