måndag 26 juli 2010

Prinsar och Prinsessor

Måndag..phuuu..nyss trodde jag att det var tisdag:)

Tre veckor har jag haft semester och är alltså inne på den fjärde av fem. Kollade och jag har två veckor till att ta ut sedan och varför tog jag inte ut dem så jag hade sju veckors semester?

Men även om tiden tycks gå fort så gör den ju inte det..eller i alla fall inte fortare..den är faktisk tiden och sekunder, timmar, veckor och år innehåller samma värde..alltid. Det är vad tiden innehåller som gör att den tycks gå fortare och fortare men som sagt så kan jag idag vara rätt nöjd eftersom jag tjänat en dag..tisdag är i morgon och inte idag:)

En vecka med Prinsessan på västkusten..barnvakt åt Prinsen igår..då hann jag inte ens blogga! I morgon blir det kanske Prinsessumgänge igen eftersom det förmodligen stundar ankomst av Prinsessans syskon..(lillprinsen tror ju jag men vetenskapen talar emot;) Spännande är det hur som helst och en ivrig blivande farmor vill såklart ägna sig åt bebisshopping..(ja och då menar jag inte att jag ska köpa bebisar de kommer nämligen ändå) nej jag menar snarare bebiskläder i rätt färg och storlek. Kanske det blir bebisshopping med Prinsessan coh min egen lillprins..20 åringen..i morgon. Kanske det också blir att införskaffa Prinsesstårta också men vi får helt enkelt vänta och se.


Meddelades nu att Prinsessan är på väg hit redan..ojoj då måste farmodern som ff är iklädd morgonrock kasta sig i duschen och klä på sig. Filmen från förra veckan på västkusten blev klar på förmiddagen så då kan vi titta på den..dokumentären: Agnes semester på västkusten 2010. Det blir ytterligare en filmproduktion med alla 100-tals kort på linslusen Hannah..hon skrattar på vartenda kort den glada ungen,

Hälsni8ngar den blivande farmodern;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar