onsdag 14 juli 2010

Kvällssvalka..

Dagen slutar som den började..sval och skööön! Vi slog värmerekord här i Västerås idag med 31,5 grader och det trodde jag inte i morse för då såg det ut att bli mulet och svalt och alldeles underbart.

Annika smsade att hon och grabbarna i familjen är på väg söderut så det blir ingen date i nästa vecka som jag hade hoppats men det går ju fler tåg ..Skaffa er en underbar semester och vem vet..ibland kommer det någon liten reseskildring när Annika är ute i vida värden och far;)

I kväll är det en sån där vind som gör att flygplanen på Hösslö verkar stå här utanför huset när de startar..jösses vilket oväsen..så kan vi inte ha det nu när det ska sovas med vidöppet fönster..HÖR NI DET PILOTER!?!

Som sagt sova ja..det är bäst att ge sig för idag. I morgon har farmodern fått ett litet barnvaktsuppdrag igen..igår var det Prinsessan och i morgon kommer Prinsen. Det dröjer inte länge förens det kommer två Prinsessor som ska barnvaktas;)(fast jag tror i allafall att lillPrinsessan är en lillPrins)..så det så!

När Prinsens mamma ringde och frågade vad jag skulle göra så svarade jag "inget särskilt förutom att jag ska cykla till Lidl i morgon bitti och de öppnar kl 9.00..jag måste vara där då för i annonsbladet stod att de säljer trädgårdshibiskusar i morgon och de kanske tar slut om man inte är där när de öppnar" SJÄLVKLART hörde jag i samma stund jag var färdig med den harangen att det var TANTVARNING!!..passa tiden när Lidl öppnar..jösses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar