torsdag 15 juli 2010

Grannen sa..

att det skulle komma 4 st regndroppar ur det stora molnet som omsluter oss..kvavt som tusan och temperaturen är +26,2 20:54. Grannen hade rätt det kom 4 droppar men det skulle behövas 4 m3 för att stilla behovet av vätska i rabatterna.

Prinsen blev hämtad för någon timme sen..han var inte riktigt på humör farmors Prins men jag tror det var värmen som gjorde att han inte orkade som vanligt. Han åt och drack och badade lite men mest ville han gosa med sin farmor och kroppskontakten gör ju att det blir svettigt och varmt.

Jourtelefonen har också varit igång här på kvällskvisten..nu är det den jourhavande förslossningsfarmodern som har sagt kloka och lugnande saker..hmm jag tror inte det blir något i natt men det är nog nära förestående nu..OTROLIGT SPÄNNANDE!! Jag brukar ju se när gravida ska få barn..i ansikte och det stämmer nästan alltid men jag såg inget anmärkningsvärt i majestätmammans ansikte när vi träffades igår men jag kan ju ha fel;)

Jaa..vad säger man..det blev en lång och innehålsrik dag och självklart har jag varit på Lidl också och hittade det jag skulle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar