torsdag 21 juli 2011

Hönsmamma..

och/eller tigermorsa!

Jaa..både och skulle jag nog vilja säga att jag är. I går var jag hönsmamma eller jag ger inte sken av det men oron som man som hönsmamma bär på gjorde sig påmind!

De älskade extraflickorna skulle via Arlanda ta sig till Belgrad i Serbien och då resan också var premiär att flyga så vet ju vi som flugit att det är en del som behöver tänkas på.

Packa för säkerhets skull ALLA vätskor i bagaget som checkas in!”

Ja jag vet inte hur många uppmaningar jag delade ut men de kom iväg till Arlanda. Sen ringde Maja “Nu kommer vi inte att att komma iväg..de säger att vi måste boka återresa för att få följa med”

JESUS..nu var det så att de hamnat i fel kö..de var på väg att passera passkontrollen till Sarajevo i Bosnien-Hercegovina.

Så ..leta efter rätt passkontroll och FRÅGA!!!

Nytt telefonsamtal…”Nu står vi i passkontrollen till Belgrad men tänk om vi inte får åka när vi inte bokat hemresa”

Vilken väntan på besked!!..

Jodå..de kom iväg! ingen bokad återresa krävdes för utresa till Serbien.

Man brukar säga att om man inget hör så är det bra annars får man veta och jag tolkar tystnaden som att de har kommit fram. Det utlovade smset vid framkomst har uteblivit men det finns det säkert ngn anledning till!

SKÖT OM ER FLICKOR ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar