torsdag 7 juli 2011

Back in business..

Present med rosettGRATTIS STORPRINSESSAN Present med rosett

FödelsedagstårtaPÅ 5-ÅRSDAGENFödelsedagstårta

Här har jag varit sedan i söndags..i paradiset..mitt i de djupaste hälsingeskogarna!

Tillsammans med delar av den stora familjen..11 personer ..som njutit av sällskapet..ätit ..spelat Yatzy OCH MAXI Yatzy..skrattat och besökt en mycket speciell plats på jorden…

Ett livsverk mitt ute i skogen. Lennart Plahns konstverk av naturen i naturen och det går inte att återge upplevelsen. Kamera och foto??? jaa..men inte en enda bild blev tagen eftersom jag bloggfarmor..som tycker det är trevligt med bilder..INTE TAGIT MED KAMERAN!!!!!!!!!!

Bilden ovan är lånad från bloggen http://tillbakatillhelsingland.blogspot.com/2009/06/kara-lennart.html

Ja hoppas jag kan få låna fler bilder av mina kära släktingar som fotat stället så de kommer så småningom..men som sagt så går upplevelsen inte att återge..FANTASTISKT.

Lillgreken Stawros är den bästa valpen i hela hela världen Rött hjärta han har skött sig exemplariskt under hela semestertrippen med så många nya människor..nya dofter och nya rutiner. Han har verkligen gillat läget och sprungit lös i storskogarna i hälsingland

Som sagt tillbaka..nu måste jag packa ihop lilla datorn och flytta in för här har myggen kommit nu..SKITMYGG!!

Ses snart!

Bilder: Copyright Linda Karlsson (Finaste LindaRött hjärta den enda av oss som hade kamera i phonen)

2 kommentarer:

  1. Oj, vilken trevlig kommentar!

    Låter som om ni haft det bra!

    SvaraRadera
  2. Kommentarer av den karaktären dokumenteras och raderas!

    Jaa Linda vi har haft det underbart..hälsingland är trollskt!

    SvaraRadera