torsdag 30 juni 2011

800 grader..

kändes det som här på eftermiddagen Förvånad Så jäkla hett så ett tag tyckte jag att jag hörde röster Ler

Bakade kärleksmums och det kändes faktiskt svalare i ugnen än ute. Jag hör fråga “Varför bakade du då när det är så varmt?” Jamen jag fick ju fiiint Prinsessbesök på eftermiddagen och Storprinsessan och jag har ett stort intresse som vi delar..BAKVERK LerEfter 3 kärleksmums var det stopp..man får ju lov att tänka på sockerintaget även om det är så man lätt kan äta 7 Födelsedagstårta

Nu är det iaf himmelsk ute..inte en mygg..temperaturen har sjunkit ca 780 ° c på någon timme och jag funderar just nu över om jag ska sova härute?!?..vi får helt enkelt se..inte en mygg så det kan hända….

Sessorna? ja..jo..man får ju skratta Skrattar Storsessan är sin far så upp i dagen att det är kuuusligt. Jag satt här och tänkte “mmm..får se hur länge det dröjer innan hon druttar i poolen med kläderna på?” Den unga damen..snart 5..far nämligen omkring i ett raaasande tempo och jaa..jag han ju knappt tänka tanken färdigt så ..PLUMS!!

Hon är ju så stor så det packas numer inte några stora ryggsäckar med extrakläder så farmodern fick göra ett besök i det lilla tygförrådet och där hittade hon ett rosa tyg i “Bäckibölja”. Av tygstycket tillverkades snabbt en sari som föll storsessan i smaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar