fredag 3 juni 2011

Fantastiska fredag..

Ja, du skulle bara se vyn utanför köksfönstret Förvånad 

Solen börjar försvinna runt hörnet och klockan är 20.45Tummen upp..det gillar en sommarfantast som jagÖ med palm

Jag har precis nattat min trogne följeslagare, den ljuvliga lilla grekenRött hjärta Han får inte längre plats i mattes knä om vi inte förlänger det hela med armen som stöd för fram- eller bakdel (beror på vilket håll han ligger då..)

Ja, valpkillen har nu somnat med den nyutsedde kompisen “råttis” bredvid sig. Gosedjuret som jag hittade i en korg har han burit på sen i morse och tuggat på med för den delen.

Jaa det är en film det här med att ha hundvalp. Jag önskar jag kunde förmedla dom där ögonblicken som inte hinns fångas på film eller bild..vi skrattar mycket kan jag sägaSkrattar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar