onsdag 15 juni 2011

Halvtid..

Mitt i veckan och just nu känns det som jag håller på att frysa ihjäl Ledsen . Kallt vet jag inte för det är hela 13°c och jämför man med vinterns kyla så är det ju jättevarmt. Det hjälps inte för jag fryser som tusan..så det så.

Vår lilla älskade valp ger oss huvudbry. I går var han jättepigg och harmonisk och ville gosa jättemycket. Vi var på två ganska långa (beror på vad man jämför med) skogspromenader och den sista i regn. Den lilla greken var lycklig..det kan man tydligt se och han hade flera såna lyckorace i den sommargrönskande vegetationen.

Han sov mycket också och det tolkar jag som återhämtning efter måndagens dag på djursjukhuset. Sen, helt plötsligt, i går kväll vid kvällspromenaden hade han sån sprutdiarré så han blev rädd själv LedsenStackars lille vän Rött hjärta

Förmodligen en reaktion på medicinen Flagyl som sattes in för långtidsbehandling men det går ju inte att veta. Nu får jag avvakta dagens “bajserier” och jag hoppas gårdagens racerbajs var en engångsföreteelse..hoppas..hoppas..hoppas!!!

Han har soffvila nu..exakt enligt rutinen. Sen ska vi gå upp i skogen igen..det är mys..skogsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar