söndag 5 juni 2011

Söndag..eller?..

Nu är vilsenheten stor..men visst är det väl söndag?

Tror det är det vackra vädret som gör en lite dagvillLer Så himla skönt med sommarRött hjärta

Verkar som alla vaknat till liv och bytt www mot andra saker..någon kallade det livLer Man fyller helt enkelt dagarna med annat innehåll eftersom naturen bjuder in på ett annat sätt än vinterhalvårets snö och kyla. Jag HATAR att frysa och det blir då väldigt naturligt att “boa” inne.

Nästa vinterhalvår blir inte likt något annat tidigare eftersom den lilla greken kommer att behöva gå ut. Det blir att klä på sig massor!

Jaja..nu får jag ta det när det kommer och som det kommer. Självklart hoppas jag att den lilla hundvalpen är “fryslort” så det blir att göra det nödvändigaste ute men förmodligen kommer han att älska snö och kyla eftersom han älskar det mesta..utom att klippa klorLer

I morgon firas Nationaldagen och jag återkommer om det i morgon..

2 kommentarer:

  1. Japp..och upptagen av solen!!! Snart kommer jag nog börja gnälla om den för det är hett..riktigt hett men än så länge njuter jag :)

    SvaraRadera