fredag 17 juni 2011

Kreativitet..

Den rubriken knyter gårdagens upplevelse med helgens aktiviteter.

kvickstartlogga1

Kick off på hösten utbildning och det kommer bli riktigt givande! Gårdagskvällen gav mycket ..många intryck och ett helt gäng kreativa människor som står inför att utveckla sina idéer. Ett helt nytt nätverk och jag gillar verkligen såna arenor där människor byter erfarenheter och tankar i syfte att utvecklas..FANTASTISKT! Jag kommer få anledning att återkomma till detta.

Dagen idag har börjat och den kommer bjuda på aktivitet..ja, inte bara idag utan hela helgen. På eftermiddagen kommer Prinsen och ska vara med farmor då föräldrarna har aktiviteter i kväll. Prinsen hämtas i morgon förmiddag och sen ska jag förflytta mig till Prinsessornas residens då de ska flytta.

Lite flyttfix blir det eftersom storPrinsessan..precis som många andra kreativa ungar..har ritat med kulspetspenna på tapetenLer. Jag har alltså i uppdrag att byta tapetvåd så väggen blir hel och ren igenLer

En takkontakt eller lampfäste ska monteras sen ska det städas..både i den “gamla” och den “nya” lägenheten fast i omvänd ordning.

Efter den beskrivningen kan vi väl vara överens om att det kommer bli en kreativ och aktiv helg.

Tiden bara rinner iväg och jag ska berätta en hemlis…förra helgens pingst..den gick helt förbiLer jag/vi hade ingen aning om att det var pingst och hänryckningstiderLer..men det gick bra ändå!!

Vi ses när vi ses!!

1 kommentar: