tisdag 21 juni 2011

Stawros 5 månader..

och dagen till ära har han för första gången lyckats med konststycket att lyfta på benet Ler

5 månader ..helt obegripligt vad fort det gått och vad vi lärt oss..ja, och borde lärt oss också. Men som valpkursledaren säger så är det viktigaste att ha roligt och det har vi nästan jämtLer

Den här bemärkelsedagen har jag också gjort en utstickare till Prinsessornas residens. LillPrinsessan behövde ställföreträdande vuxen då sessornas mamma skulle besöka tandläkaren. Farmor gick bra att umgås med tyckte hon den lilla dramatikern Rött hjärta. Hon fyller 1 år den 27 juli den lilla och ganska fullslipad vad gäller att dramatisera.

När mamman och pappan skulle lämna residenset överlämnades LillPrinsessan från famn till famn med rumpan vänd mot farmor..jag tänkte nu kommer hon snart komma på att hon är hos mig och mycket riktigt..tittade på mamma och sen på pappa och då la hon ihop saker och ting..jag tror hon tänkte “jag är inte hos henne och inte hos honom Förvånad då måste jag vara hos farmor”

Så fort dörren stängdes blev det knäpptyst..de är roliga de små livenLer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar