onsdag 20 oktober 2010

Äntligen hemma..

tror jag använt rubriken tidigare men så känns det ÄNTLIGEN HEMMA! Livet som artist på turne är inte för mig..jag blir trött..längtar hem och tiden går om möjligt ännu fortare.
Torsdag i morgon och veckan är snart slut. I morgon ska jag utbilda ytterligare en grupp syrror i läkemedelsmodulen..samma heldagsutbildning som idag och jag blir glad när morgondagen är över.

Kollar Rapport och får mediarapport om den barnporrhärva som håller på att rullas upp..bara kvinnor sa polisen som berättade om inblandade..FY FAN säger jag..jag förstår verkligen inte....

Ska slå av tvn nu eller byta kanal för det rapporteras om så jäkla mycket elände. Finns det inga trevliga nyheter att rapportera om...sjukt..det måste väl finnas en balans även i mediaflödet av nyheter!!!

Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar