söndag 3 oktober 2010

Söndagsfrid..

Nja..frid och frid..jag vet väl inte det! Jodå frid är det att bara vara och göra det man vill men här har varit action både igår och hela fm idag.

Höststädning i trädgården
är rubriken för helgens verksamhet..och nu så här när det värsta är gjort är jag sååå nöjd. Det har varit ett fantastiskt väder för utevistelse och smart av mig att göra detta avslut på sommaren nu istället för att vänta tills allt vissnat ner. Brukar ju vara så att jag väntar in alla löv som ska falla men då får man ju stå där och frysa när man ska ta bort all växtlighet som frusit ner av frosten coh har blivit som snor..och fryser gör man.

Neej nu har solen värmt och det har varit ett nöje att fila till den lilla trädgården..vi satt tom ute och fikade i sken av solen igår..underbart!

Efter en söndagslunch har nu den röda intagits och jag ska vila middag..sköönt. Älsklingen kollar golf på tvn och det är ju inget som jag är så road av så jag lurar nog en stund..tror jag!

Frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar