torsdag 21 oktober 2010

Kan tyckas slarvigt..

Men jag blev väldigt nöjd när jag i dag på morgonen upptäckte att jag inte skulle ha någon läkemedelsutbildning idag..hade helt enkelt tittat fel på schemat. Så nu försöker jag njuta av solen som tittar in genom fönstret på jobbet och förbereder mig istället för eftermiddagens utbildning i ROS.. remiss och svar som handlar om de rutiner som använd i Cosmic för provtagning.

Vintern är i analkanade och löven rasar i en väldig fart nu när det är någon minusgrad men jag är väldigt nöjd så länge det inte kommer någon snö!!

Prinsessan har blivit VIK-fan!! Hon går på VIKs hemma matcher tillsammans med sin pappa och hans kompis och enligt Prinsessmamman är det bara en tisdfråga innan hon sjunger med i alla ramsor klacken kör..vad säger man..4 år och hockey tokig  ;)

Torsdag och snart är veckan till enda och det ser jag fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar